Woensdagavond 22 juli om 20.00 uur komen we met de vrijwilligers voor het eerst bij elkaar om kennis te maken en plannen te maken voor de hackerspace in Drenthe.
start
1 juni is de website geregistreerd door Rein. Op 1 juli 2020 zijn we voor het eerst met 2 man (Rein+Marijn) bij elkaar geweest om te kijken hoe we een team bij elkaar gaan krijgen waarmee we een hackerspace kunnen starten..


